Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
γυμναστική

Γυμναστική στο 1ο και 2ο τρίμηνο της Εγκυμοσύνης

Το πρόγραμμα αποτελείται από ήπιες ασκήσεις, τεχνικές χαλάρωσης και αναπνοής.

Στόχοι του προγράμματος:
  • Προαγωγή ευεξίας και ενέργειας

    Τονώστε το σώμα σας και αισθανθείτε καλύτερα.

  • Βελτίωση του κυκλοφορικού συστήματος

    Η σωματική άσκηση βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Η άσκηση είναι τακτική και όχι ακραία.

  • Προαγωγή χαλάρωσης και ηρεμίας

    Έμφαση δίνεται στην ελεύθερη κοιλιακή αναπνοή και στις τεχνικές χαλάρωσης και επικοινωνίας με το έμβρυο.

  • Ανακούφιση οσφυαλγίας, δυσκοιλιότητας, φουσκώματος και τυχόν οιδήματος

    Η άσκηση βοηθάει στην ανακούφιση του πόνου στη μέση, στη διέγερση των μυών του εντέρου και στη προαγωγή των τακτικών κενώσεων.

  • Αποτροπή υπερβολικής αύξησης του σωματικού σας βάρους

    Επίτευξη και διατήρηση του φυσιολογικού βάρους με συγκεκριμένο ασκησιολόγιο

  • Βελτίωση του ύπνου

    Η άσκηση βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου και μειώνει το καθημερινό στρες.

  • Ενδυνάμωση μυϊκού συστήματος, δύναμης και αντοχής

    Βελτίωση της αντοχής και μείωση του αισθήματος της κόπωσης σε συνδυασμό με σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

  • Βελτίωση της στάσης του σώματος

    Εκγύμναση των ραχιαίων και κοιλιακών μυών για σωστότερη στάση σώματος και λιγότερους μυοσκελετικούς πόνους.

  • Μείωση της επίπτωσης καισαρικής τομής

    Σύγχρονες μελέτες αποδεικνύουν πως έγκυες που γυμνάστηκαν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους εμφάνισαν μικρότερα ποσοστά καισαρικής τομής σε σχέση με εκείνες που δεν είχαν σωματική δραστηριότητα.

Ημερομηνία Διεξαγωγής
Κάθε Δευτέρα & Παρασκευή
Ώρα
18:30 -19:30
Κόστος Συμμετοχής
επικοινωνήστε μαζί μας για παραπάνω λεπτομέρειες
Χώρος Διεξαγωγής

IROIS, Αλεξιουπόλεως 1 & Λ. Βουλιαγμένης Αργυρούπολη, Αθήνα 16452

Δηλώσεις συμμετοχής

211 4013 649 I 697 0678 817 I info@irois.gr

Positive SSL