Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
ασκηση στην κυηση

Γυμναστική στο 2ο & 3ο τρίμηνο της εγκυμοσύνης

Κάθε Τεταρτη και Παρασκευή 10:00-11:00 & Πεμπτη 17:30-18:30.

 

Το πρόγραμμα αποτελείται από ήπιες ασκήσεις, τεχνικές χαλάρωσης και αναπνοής και ασκήσεις εμπέδωσης.

 
Στόχοι του προγράμματος:
  • Προαγωγή ευεξίας και ενέργειας

    Τονώστε το σώμα σας και αισθανθείτε καλύτερα.

  • Βελτίωση του κυκλοφορικού συστήματος

    Η σωματική άσκηση βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Η άσκηση είναι τακτική και όχι ακραία.

  • Προαγωγή χαλάρωσης και ηρεμίας

    Έμφαση δίνεται στην ελεύθερη κοιλιακή αναπνοή και στις τεχνικές χαλάρωσης και επικοινωνίας με το έμβρυο.

  • Ανακούφιση οσφυαλγίας, δυσκοιλιότητας, φουσκώματος και τυχόν οιδήματος

    Η άσκηση βοηθάει στην ανακούφιση του πόνου στη μέση, στη διέγερση των μυών του εντέρου και στη προαγωγή των τακτικών κενώσεων.

  • Αποτροπή υπερβολικής αύξησης του σωματικού σας βάρους

    Επίτευξη και διατήρηση του φυσιολογικού βάρους με συγκεκριμένο ασκησιολόγιο

  • Βελτίωση του ύπνου

    Η άσκηση βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου και μειώνει το καθημερινό στρες.

  • Ενδυνάμωση μυϊκού συστήματος, δύναμης και αντοχής

    Βελτίωση της αντοχής και μείωση του αισθήματος της κόπωσης σε συνδυασμό με σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

  • Βελτίωση της στάσης του σώματος

    Εκγύμναση των ραχιαίων και κοιλιακών μυών για σωστότερη στάση σώματος και λιγότερους μυοσκελετικούς πόνους.

  • Μείωση της επίπτωσης καισαρικής τομής

    Σύγχρονες μελέτες αποδεικνύουν πως έγκυες που γυμνάστηκαν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους εμφάνισαν μικρότερα ποσοστά καισαρικής τομής σε σχέση με εκείνες που δεν είχαν σωματική δραστηριότητα.

 

Οι ασκήσεις Εμπέδωσης, είναι ασκήσεις που βοηθούν το κεφάλι του εμβρύου να προσαρμοστεί (εμπεδωθεί) στην είσοδο της λεκάνης σας, όσο πιο χαμηλά στη λεκάνη σας βρίσκεται τόσο πιο εμπεδωμένο θεωρείται.

 

Οι τεχνικές Χαλάρωσης και Αναπνοής θα σας βοηθήσουν να συνδεθείτε με το μωρό σας, να εμπιστευθείτε το σώμα σας και να προετοιμαστείτε και σωματικά για έναν ομαλό φυσιολογικό τοκετό.

 

Δημοσιευμένες μελέτες σχετικά με την άσκηση στην περίοδο της εγκυμοσύνης, παρουσιάζουν τα παρακάτω οφέλη:

  • Ευκολότερος τοκετός
  • Συντομότερο 2ο στάδιο τοκετού
  • Χαμηλότερα ποσοστά καισαρικής τομής
  • Γρηγορότερη αποκατάσταση μετά τον τοκετό
  • Μειωμένο ποσοστό εμφάνισης υπέρταση κύησης

 

Πηγές
American College of Sports Medicine. Impact of physical activity during pregnancy and postpartum on chronic disease risk. Med Sci Sports Exerc. 2006;38(5):989–1006.
Avery ND, Stocking KD, Tranmer JE, Davies GA, Wolfe LA. Fetal responses to maternal strength and conditioning exercises in late gestation. Can J Appl Physiol. 1999;24:362–76.
Bradley B. Price et al, Exercise in Pregnancy: Effect on Fitness and obstetric outcomes – A randomized trial. Med. Sci. Sports Exerc., 2012;2263-2269.
Clapp JF. Exercise during pregnancy. A clinical update. Clin Sports Med. 2000;19:273–86.
Da Costa D, Rippen N, Dritsa M, Ring A. Self-reported leisuretime physical activity during pregnancy and relationship to psychological well-being. J Psychosom Obstet Gynaecol. 2003;24:111–9.
Dempsey JC, Butler Cl, Williams MA. No need for a pregnant pause: physical activity may reduce the occurrence of gestational diabetes mellitus and preeclampsia. Exerc Sport Sci Rev. 2005;33(3):141–9.
Goodwin A, Astbury J, McMeeken J. Body image and psychological well-being in pregnancy. A comparison of exercisers and non-exercisers. Aust N Z J Obstet Gynaecol. 2000;40:422–47.

Συντονίζει
η Μαία Κατερίνα Γεωργακούλα
Ημερομηνία Διεξαγωγής
Κάθε Τεταρτη και Παρασκευή 10:00-11:00 & Πεμπτη 17:30-18:30
Ώρα
Κάθε Τεταρτη και Παρασκευή 10:00-11:00 & Πεμπτη 17:30-18:30
Κόστος Συμμετοχής
επικοινωνήστε μαζί μας για παραπάνω λεπτομέρειες
Χώρος Διεξαγωγής

IROIS, Αλεξιουπόλεως 1 & Λ. Βουλιαγμένης Αργυρούπολη, Αθήνα 16452

Δηλώσεις συμμετοχής

211 4013 649 I 697 0678 817 I info@irois.gr

Positive SSL